13-08-2008 Amanda

Igår var jag hemma hos min Bästaste bäste vän Julia som har 10 varmblodiga travare som vi rider. Jag red Franci  ett sto som vi kallar henne och är 50% Fransk och 50% svensk travare. Jag började rida henne. Det gick faktist jätte ba :) Riktigt nöjd. Jag hade inte ridigt henne på länge men det gick bra ändå men hon vände sig om ibland mot öppningen för hon ville ut ur hagen där vi red. Men hon var riktigt trevlig. Efter 25-30 minuters ridning gick vi ner mot stallet. Sedan så sadlade och tränsade vi Rocky Pine och red honom som ingen annan har travat på. Men han var kanon duktig! Bara lite fundersam vemsom klappade honom när han var duktig för han är van att köras :) Så det var en skön kvälls skymning. Sen gick vi in och berättade hur det gick för Julias mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0