23-07-2008 Amanda

Vaknade idag hos min Best forever Julia igen :D natten till onsdagen hade vi varit uppe ganska länge och byggt på en kojja som faktist var kul, men jag åkte hem vid 10:30 tiden och kom hem 10:55 Jag väntade i en halvtimme på att mamma skulle bli klar och sen stack vi iväg. Jag hade planerat en lågritt till bocksjön och bada lite och vägen dit tog 1 hel timme! men han skötte sig som en gud, Giver tyckte att det var lite varmt bara men annars bra. När vi väl var framme så kom en kollo ledare till mig och frågade om Giver ville vara med på barn ridning men jag sa som det var såklart, att han har varigt halt och är lite för pigg för småbarn, men sen ska han inte ridas precis varge dag heller. Hemvägeb tog bara 50 minuter för dom är alltid lite piggare på hemvägen. Sen när jag kom tillbaka i stallet efter min ridtur så gav jag honom hö och en liten burk med betfor. Och det var min ute ritt med bad god natt              MvH amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0