24-07-2008 Amanda

Idag vaknade jag 07:30 för jag skulle åka till Orn i söderhamns skärgård och var lite trött sen den sena kvällen för min syrras sängs ena ben gick av så jag fick sova på golvet *suck* somnade ganska fort och sen sov jag som en stock när mamma skulle väcka oss *snark*, jaja, efter att jag har varit på ön i många timmar åkte vi hem och min moster fyllde år så jag åkte med henne till stallet för hon skulle ändå åt det hållet. Jag mockade, skurade, packade hö , och blandade mat sen gick jag ut på en promenad med Giver för jag red gabska långt igår så jag gick *pust* jag bortade honom och pratade med Nicklas medanst jag gick. Men jag gick faktist inte så långt jag gick kanske 1 km idag. Men nu ska jag gå och sova God natt
                                               MvH amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0